Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.

onsdag 1 augusti 2012




Jag tog ett snack med Gud igår
men inte fan lyssnade Han

Det gör ingenting
Ingenting, säger jag
med lögnens sanning
Men, av ingenting
blir det någonting, muttrade Han

Min bindel öppnar ögon
som är stängda idag
Jag försöker se
om Gud spillt blod
på marken

Men det enda jag kan se
är blomman som växer sig
starkare


/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
coolphotoblogs - listed
coolphotoblogs My profile

Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.