Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.

lördag 9 mars 2013



   När någonting flyger in i huvudet,
   har det en tendens att stanna kvar
   Det som döljer kan också avslöjas

   Slöjans sanna väsen läggs åt sidan
   Vad kan överträffa frände av mening,
   där ingen har mer än jag i framtidens nu

   Egenskaper som inte finns
   springer vid sidan om
   Den släpiga bluesen
   är en ständig följeslagare

   Kan man bevisa en kärlek
   genom att bara ge upp...
   Budskapen av det dubbla
   är inte alltid det självklara

   Jag vet det nu


   /M



4 kommentarer:

  1. "kan man bevisa en kärlek genom att bara ge upp..."

    Du uttrycker dig så sammanfattande, stort, tack för att du delar. Kram, kram i söndagssolen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Loll - Tack! Och tack igen. Verkligen.
      Stor kram tillbaka!


      /Marie

      Radera
  2. tack för din uppskattning för mina ord för längesen. jag är lite inaktiv ibland. trasslar mig in och ut i ord och vårsol.
    ditt utrymme du skapat här är vackert. jag får lite samma känsla som av när jag tittar på sally manns fotografier. ungefär. tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Radha - Kul att se dig här! Välkommen är du.
      Stort tack för beröm. Blir glad av att läsa dina fina ord.


      /Marie

      Radera

 
coolphotoblogs - listed
coolphotoblogs My profile

Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.