Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.

lördag 10 oktober 2009




Kicka, du kicka
Du ljuvliga lilla flicka
Upp med den lilla hakan
Var inte ledsen

Jag silar dina tårar mellan mina fingrar
Ta mig i din lilla hand
Var inte rädd, jag leder dig
Ge mig tilltro till att vara där du är
Här och nu

I morgon är en annan dag
Kom, du lilla, kom



/M




1 kommentar:

  1. ja nog djupdyker man ibland... eller allt för ofta...

    du, den här bilden, jag blir lika fascinerad varje gång jag kommer in hit och möts av dina otroligt vackra foton.

    SvaraRadera

 
coolphotoblogs - listed
coolphotoblogs My profile

Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.