Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.

tisdag 8 september 2009




Utsatt och sårbar.
Det är så jag känner.
Somliga dagar mer än andra.

Utanför något som ligger bortom min räckvidd.
Se, men inte kunna ta på.
Inte ens snudda vid.
Styrka att kunna stå emot.

Jag lägger också min hand för mitt bröst och
tänker "redskapens redskap".
Skapa, komponera och berätta.
Det är ju det jag vill.



/M




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
coolphotoblogs - listed
coolphotoblogs My profile

Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.