Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.

tisdag 26 maj 2009





För er som inte har sett utställningen "Söder" på Dunkers Kulturhus
i Helsingborg - har ni vägarna förbi, titta gärna in. Utställningen
pågår till och med söndag 31 maj. Alltså sista veckan. Gatufotografi
när den är som bäst. Analogt. Dessutom tagna i vårt Sverige.
Nutid. Vår tid.
"Gräv där du står" finns det ett talesätt som heter.

Där sätter jag punkt. Berättelser, det finns alltid rum och plats
för en god historia, men inte här och nu. Jag berättar kanske, men
det får bli en annan gång. Om...

Fotografen som jag nämner ovan är Robert Versa. Här finns

Och... han är min, bara min...


/M





















Inga kommentarer:

 
coolphotoblogs - listed
coolphotoblogs My profile

Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.