Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.

fredag 12 juni 2009




In i en trång kammare jag befinner mig...
Var kan du inte ens ana
Men det behöver du inte, för det är bara jag som befinner mig där
Och där jag befinner mig sträcker sig långt, långt tillbaka i tiden

I hemligheternas kammare
Det är där...
Där jag befinner mig just nu

Sanning av alla sanningar
Hur tolkar vi den?


/M






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
coolphotoblogs - listed
coolphotoblogs My profile

Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.