Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.

måndag 31 augusti 2009




Jag är en vandrare i min egen själ, där jag ofrivilligt just nu har
kastat mig ut på en resa mot okända mål.

Spridda skurar i med och motgångar.
Nyanser, vilka jag desperat försöker ta åt mig.
Tillåta.

Jag kan bara hoppas min Ledstjärna finns där för mig och inte
sviker, utan fångar upp när jag trampar snett.

Var jag hamnar, bestämmer jag alldeles själv...



/M




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
coolphotoblogs - listed
coolphotoblogs My profile

Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.