Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.

söndag 17 juli 2011




Tidernas själar får ingen ro.
Glöm inte.
Glöm.
Vad var det du sa.

Hon är flickan från dina drömmar.
Han är pojken i ditt hjärta.
Smaka ditt spel och slå dig ner.

Min kärlek finns hos mig.
Den drabbar min väg.
Vart jag än går och andas finns den.
Och jag släpper den aldrig.

Sammansmälta själar
bär på en skatt.
Vårda den varsamt.

Håll hjärtat i hjärtat där du går.
Men säg aldrig vad,
vad var det jag sa.

Kärleken kommer, där kärleken finns.


/M


5 kommentarer:

  1. Själv tänkte jag på en tvillingsjäl när jag såg bilen. En nära vän eller en syster... Samtidigt undanglidande.

    SvaraRadera
  2. Bilden så klart!

    SvaraRadera
  3. Så himla vackert! "Smaka ditt spel"-fantastiskt!

    SvaraRadera
  4. "Tidernas själar får ingen ro." Jag nynnar sakta med... låter tiden ha sin gång. <3

    SvaraRadera
  5. Znogge – Huvudet på spiken!
    Lite av syftet med inlägget…
    Undanglidande… Ja, så är det.
    Kärleken inom dig själv, mig, och andra…
    Där finns den ! Sök!

    Oroshjärta – Tack, fina!

    Regnnattt – Gör det. Nynna.
    Och, jag vet också – att du vet…


    /Marie

    SvaraRadera

 
coolphotoblogs - listed
coolphotoblogs My profile

Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.