Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.

söndag 6 december 2009




Djupt inne i min kammare möts jag av ett ljus.
Det tränger sig på allt mer utifrån...

Ljuset ger mig energi.
Det ger mig kraft.
Där mina tankar och idéer letar sig in i gåtor.
Hemligheter jag inte trodde var möjliga.

Det ger mig insikt.
Det ger mig upplysning.
I min kammare.

Det inre rummet.
I en verkstad.
Där de kreativa har tillträde.

Någonstans där som faktiskt, faktiskt är jag.
Det är där jag befinner mig.
I skaparens kammare.



/M








2 kommentarer:

  1. Se! Vad var det jag nyss nämnde? Vilket skott!! Vilken salva!! Mitt i tjurögat...
    ...tjoho!!

    SvaraRadera
  2. Fan, Robban.
    Nu - nu ramlade polletten ner...
    Tack!

    /Marie

    SvaraRadera

 
coolphotoblogs - listed
coolphotoblogs My profile

Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.