Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.

onsdag 2 december 2009




Julens följeslagare är lugn och ro...
Jag vill ha stillheten.

Varför all denna förvirring mitt i all kaos...
Det enda jag vill ha är ro i lugnet...

Tipp, tipp, tipp, tapp...
Tingel, tangel.
Tangel, tingel.
Pling, pling.
I ett blink...

Där står du i slutet på den andra dagen.
Stampandes på min tröskel...

Ändå, säger jag, välkommen in december!



/M




3 kommentarer:

  1. Nej, men fy fan!!!
    Precis så!
    Gillar detta!
    Hela bloggen!
    Skjut skarpt!

    Mvh.
    Jonas

    SvaraRadera
  2. Jonas - Kul att du gillar bloggen.
    Men att skjuta skarpt... Hm.
    Då får jag se till att ladda med ammunition först. Det vet jag inte om jag är så pigg på...

    /Marie

    SvaraRadera
  3. Jooooo! Förstår och håller fullkomligt med Jonas! Du har ju redan fyrat av ett antal alldeles ypperliga skott, tösabit!! Bara att fortsätta med den där ammunitionen du så elegant, förfaret, sensitivt och själfullt brukar dig av...
    ... väntar med iver på nästa salva!!!

    SvaraRadera

 
coolphotoblogs - listed
coolphotoblogs My profile

Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.