Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.

söndag 13 december 2009




Jag tänker så mycket nu.
På allt.
Men vad?

Jag förvånas ständigt över sakernas förhållanden.
Jag kommer på mig själv.
Djupt försjunken i mina egna tankar.
Hur de reflekterar.
Hur de spekulerar.
Nästan desperat letar efter svar...

Mina grubblerier har blivit av den karaktären.
Som trasslar sig in.
Tankarna fastnar och fångas in i ren ovisshet.

Tendenser till att skena iväg.
Ut i sväverier.
Som i en dans.

Det är så mycket jag måste ha i åtanke.
Just, just så.
Hålla de där tankarna i schack.

Vill jag verkligen det...



/M





4 kommentarer:

  1. hej gud vad vacker sida vackra bilder! du är otroligt duktig!

    SvaraRadera
  2. ...blir jag tjatig om jag skriver: "håller med föregående talare"???

    SvaraRadera
  3. Tack för din hälsning hos mig!

    Vilka fantastiska bilder du tagit! Hit kommer jag att återvända :D

    SvaraRadera
  4. Tack, tack söta Oroshjärta.

    Robban - du, tjatig? Åh no.

    Oj, Wettex! Jag niger och säger väldigt mycket tack.

    /Marie

    SvaraRadera

 
coolphotoblogs - listed
coolphotoblogs My profile

Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.