Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.

torsdag 17 december 2009




Vi ser när vi tror...

Vad tror du på?
Berätta.
Bara för mig...

Vi omringas av det gåtfulla...
Slut dina ögon och se...
Kanske blir du överraskad.
Om du tillåter och vill ta emot.
Har du modet till det?

De flesta av oss, vilka jag kallar vi.
Har drömmar...
Bevisar inte det att vi befinner oss i en helt annan dimension?

Vi tror det när vi först ser det.
Eller.
Vi ser det när vi verkligen tror det...

Jag bjuder dig...
Får jag lov?
Tillåter du?



/M



2 kommentarer:

  1. Så j**la bra bild... ...inspirerar mig!!!

    SvaraRadera
  2. Robban - är du nu uppe och nattrumlar igen...
    Glad att bilden inspirerar dig.

    Och, när ska du ändra... Du vet...
    Länkningen in till din egen blogg - hrrrmmm.

    /Marie

    SvaraRadera

 
coolphotoblogs - listed
coolphotoblogs My profile

Copyright © Marie Rosenqvist 2009-2016. All rights reserved. Alla fotografier och texter tillhör Marie Rosenqvist om inget annat anges. All kopiering/publicering utan tillstånd är förbjuden.